Beyaz et piyasasının çoğunu elinde bulunduran 13 tavuk firmasına fahiş fiyat artışı yaptıkları için kayyum atandı.
Seneler evvel soğan, patates hadisesiyle başlayan, stok ve anormal fiyat artışı girişimi esnasında “Kayyum atayın, Varlıklarına el koyun” diye yazan biri olarak, iktidarın kazıkçı tavukçulara yönelik kayyum girişimini alkışlıyorum.
Bunun bir milat olmasını, gramajlarla oynayan, zararlı katkı maddeleri koyan, fahiş fiyat uygulayan diğer kişi ve firmalara da kayyum atanmasını bekliyorum.
Aşırı yüksek cezalar kesilmesini, ödemeyen yada ödeme imkanı olmayanların da şahsi mal varlıklarına el konulup, satılmasını, devletin bu kişi ve kurumların cezalarını anında tahsil etmesi gerektiğini düşünüyorum.
İki Yüzlü Muhalefet
Hayretler içinde görmekteyim ki, fiyat artışlarından, yüksek enflasyondan iktidarı suçlayan bir çok muhalefet mensubu, tavukçulara kayyum atanmasına karşı çıkıp, eleştiriyor.
Zaten bugüne kadar muhalefetle alakalı çok çok az şey yazdım. Bunların söyledikleri zırvaları dinlemek, eleştirmek zaman kaybı benim için. Geçmişte yaptıklarına baktığınızda, bir şeyi beceremeyeceklerini görüyorsunuz.
Emeklinin Derdi Maaşlarına Zam mı?
Hep söyledim “emekli maaşıma zam yapmasın, sadece aşırı sebepsiz fiyatları yükseltenleri engellesin devlet”.
Emekli, az gelirli, bugün öyle bir hale getirildi ki. Ya yapılan zamlar tamamen geriye alınacak; yada, bundan sonra artış engellenerek, emeklinin maaşı, muhtaç olmadan yaşayabileceği kadar yükseltilip sabitlenecek.
Kayyum kararına hayırlı olsun ve devamı gelsin diyorum.
Şayet devamı gelirse halkın büyük kesiminin vicdanı rahatlar;
Devlete güveni artar;
Fahiş fiyat yarışına giren diğer kişi ve firmaların gözünü korkutur, cesaretlerini kırar.
İbrahim Tamer 14.06.2026
